Nyårslöften, repris

Jaha, första inlägget i det här deceniet. Känns bara inte som det. Men ni kommer väl ihåg mina nyårslöften för bloggen?

- Uppdatera mera (vi säger ... minst ... fyra inlägg per dag , eller vad tycker ni?)
- Fler bilder (ska bli mer aktiv med kameran, helst inget inlägg utan bild)
- Mer om kändisar (varje dag en ny duell, varje dag en hiss/diss outfit, varje dag copycat/visste du att ... ? osv.)
- M.m (bara allmänt uppdatera mer interessant!)

Låter bra? Men ni ska veta: Om jag tillexempel har skola till kl halv fyra, stressar hem för att äta, till träningen och sen ett prov nästa dag. Då kommer jag inte följa det här. Men jag försöker så gott jag kan, och om det här händer - förklarar jag det dagen innan/efter.

Nu: Göra del IV i Årsresumé;n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till STARTSIDAN

Hej, jag heter Amanda och är 14 år. Bor i uppsala. Min blogg handlar om kändisar, mig och mode (eller kläder är nog ett bättre utryck, jag följer inte modet så bra utan tar på mig det jag tycker är fint). Mitt bloggnamn fick jag från att jag av en kompis kallades amisch och sen ändrade jag det lite. Välkomna!

RSS 2.0