Årsresumé - Del III

Juli



- SOMMARLOV
- Thato och jag hade födelsedagsfest i Länna (ingen bild på det)
Gothia! Men jag hade brytit lillfingret tre dagar innnan vi skulle åka. Men det var jättekul ändå. Invigningen, matcherna, sova över, m.m - Allt var kul!
- Köpte nya skor, var tvugna att visa hur mycket jag slitit på de gamla. Skorna är samma märke men en ny modell
- Linnea och jag åkte ut och seglade med Farmor och henne sambo.
- Mamma fyllde år (vi gjorde en jättefin tårta ...)

Augusti



- Familjen åkte till Stockholm. DN-galan först, sen någon teater och sist till Yasuragi (värt alla pengar!). På Yasuragi  fick man en morgonrock
- Fannies fest
- Bara tog det lungt på sommarlovet
- Mot posande ser ut såhär och mitt hår är ännu längre!
- Skolan bärjar, jag börjar i ÅTTAN!

September



- Blackeberg cup
- Linnea fyllde 13år
- Hände inte så mycket mer. Gick i skolan, tränade ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till STARTSIDAN

Hej, jag heter Amanda och är 14 år. Bor i uppsala. Min blogg handlar om kändisar, mig och mode (eller kläder är nog ett bättre utryck, jag följer inte modet så bra utan tar på mig det jag tycker är fint). Mitt bloggnamn fick jag från att jag av en kompis kallades amisch och sen ändrade jag det lite. Välkomna!

RSS 2.0