Årsresumé - Del I

Januari
Hade ingen kamera, vi köpte den i februari :(

Februari



- Hängde mycket på Uppsalamatcher och tog många kort
- Har hundra bilder på Nadio från Uppsalamatcher
- Hade min försöker-lära-mig-posa-på-ett-bra-sätt-period
- Jag började vara med Thato (eller det var januari, men ändå)
- Vi åkte till släktingar (gjorde korthus)
- Gick på I taket lyser stjärnorna med Farmor och Linnea, jag grät!
- Skadad, men följde med på match mot Västerås
- Familjen (inte jag) gjorde snögubbar. Kolla in den längst ner - Göllig!

Mars



(Innan jag skriver något: Jag har 908 bilder i Mars-mappen, får bli en ännu större bild än Feb!)
- Jag, Thato, Julia och Nadia A hade en hänga-i-hall-dag. Först var det Domarringenmatch i FSK sen dammatch och U20match i Fyrishov. Haha, juste - det var där vi kom på Happysmeknamnet! (Internskämt, kommer aldrig skriva ut vad det är) Det är alla bilder i den svarta rutan.
- Var på stan - Musikens Hus med Nadia P och Thato. OBS! Drivbild...
- Thato och jag väntar på bussen, vi har tråkigt och då tar vi kort när vi hoppar! (som vanligt ska vi till en Uppsalamatch), förlåt för den dåliga kvalitén
- Match mot Lidigö, jag är skadad
- Går på ännu en Uppsalamatch (ingen bild på det)
- Vi går till Donken varje fredag pga våran långa lunch.
- Går på ännu en Uppsalamatch (ingen bild på det)
- Donkenbesök, på väg hem - hopphopp
- Thato och jag går till New Yorker
- Match mot Berga (ingen bild på det)
- Går på ännu en Uppsalamatch (ingen bild på det)

Oj, oj, oj! Nu får det bli en paus. Kommer med del II senare.


Kommentarer
Postat av: TM'

braa amanda :D

2009-12-30 @ 18:49:40
URL: http://uppsalastolthet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till STARTSIDAN

Hej, jag heter Amanda och är 14 år. Bor i uppsala. Min blogg handlar om kändisar, mig och mode (eller kläder är nog ett bättre utryck, jag följer inte modet så bra utan tar på mig det jag tycker är fint). Mitt bloggnamn fick jag från att jag av en kompis kallades amisch och sen ändrade jag det lite. Välkomna!

RSS 2.0