SMSrekord i Sverige



[Källa]

Var ni med och deltog i det här rekordet (utan att veta om det)?

Själv var jag inte det, mitt comviq gick ut för kanske 5 dagar sen och jag har inte fyllt på det än. Men för två dagar sen så glömde jag bort det och det var inte så smart. Förlorade 40 kr innan jag kom på det. Men man lär sig av sina misstag så det här kommer jag nog inte göra om.

Oj, vad jag svamlar (höhö). Tillbaka till frågan. Tänk att det skickades 32 MILJONER SMS i Tele2. Det är ju helt otroligt? Och det står ju att det blir 9 SMS/person. Det är också väldigt mycket.

Så: Var ni med och deltog i det här rekordet (utan att veta om det)?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till STARTSIDAN

Hej, jag heter Amanda och är 14 år. Bor i uppsala. Min blogg handlar om kändisar, mig och mode (eller kläder är nog ett bättre utryck, jag följer inte modet så bra utan tar på mig det jag tycker är fint). Mitt bloggnamn fick jag från att jag av en kompis kallades amisch och sen ändrade jag det lite. Välkomna!

RSS 2.0