Årsresumé - Del II

April



Här hade jag många bilder, men bara från två speciella händelser:
- Idre 09! Familjen åkte över påsk för att bara åka skidor och ha kul (och ta fina naturbilder)!
- ÅRSTA VINNER UPPLANDSSERIEN, asså det är nog mitt bästa basketminne. Inte bara för att vi vann utan också för att hela vårat lag kämpade. Vi var sex, de var tolv!

Maj



- Billys Cup: Sista cupen som Årsta spelar tillsammans. Vi lånade även in Stina och Ella. Resultatet spelar ingen roll, det var kul ändå. Vi sov i en aula, medans alla andra sov i klassrum. Vilken lyx va? Vi tog hoppbilder och flumbilder på fredagskvällen. På lördagen var det DISCO!
- Jag gjorde klart min lysmask
- Mitt hår är någotsånär långt ...
- ADDIDAStröjan var min bästa vän!
- Mitt posande hade inte blivit bättre

Juni



- Jag, Alva och Lisa fyllde 14, 8 och 6år
- Jag blev vald till lagets MIP (mest förbättrade spelaren, typ)
- Linnea var och tittade på landslagets träning (inte för att det har något med mig att göra, men det är coolt!)
- Vi fick våran mentors msn (bilden med napparna) = avslutningspresent (...)
- SOMMARLOV
- Midsommaren firades i en stuga på landet
- Fanny, Sofie och jag sov på våran stutsmatta!

Andra delen avklarad! Puh!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till STARTSIDAN

Hej, jag heter Amanda och är 14 år. Bor i uppsala. Min blogg handlar om kändisar, mig och mode (eller kläder är nog ett bättre utryck, jag följer inte modet så bra utan tar på mig det jag tycker är fint). Mitt bloggnamn fick jag från att jag av en kompis kallades amisch och sen ändrade jag det lite. Välkomna!

RSS 2.0