Årsresumé - Del IV

Oktober



- Heldag i Enköping med två matcher i Upplandsserien
- Dagen efter: Uppsla vs. Hephata (vi förlorade med 2 poäng, men det var BARA domarnas fel!)
- P96match och F96match i FSK, vi har match efter båda de matcherna
- P95 Vit vs. Bällinge, och ja, det urartade på Face efteråt ...
- Heldag i Västerås med två matcher i Upplandsserien: första; Enköping och vi vinner; Andra; Västerås, vi förlorar med 5 poäng efter en otroligt jämn match
- Lagar köttfärssås med Thato

(mycket matcher, vilken rolig månad!)

November



- REGION!
Det var såhäääääär gryyyyymt rooooligt!!! Ja, det går inte att beskriva ...
- Jag prövade mittbena
- Hände inte så mycket mer. Jag kämpade på (haha) i skolan och på träningar...

December



- Pappa fyllde år (ingen bild på det)
- BETYG + Juldans + Skolavlsutning
- Hela familjen utom jag och pappa fick halsfluss två dagar före Jul, men Julen var ändå mysig (ingen bild på det)
- Familjen bakade (inte jag)
- Mellandagsrean var bättre än jag trodde och jag fick hem tre par jeans!
- Linnea gjorde hemmagjord Sushi
- Mitt hår är LÅNGT! :DD

Åhå! Äntligen klar! Men det var kul, och jag kom ihåg massa saker bara genom att titta igenom hela 2009albumet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till STARTSIDAN

Hej, jag heter Amanda och är 14 år. Bor i uppsala. Min blogg handlar om kändisar, mig och mode (eller kläder är nog ett bättre utryck, jag följer inte modet så bra utan tar på mig det jag tycker är fint). Mitt bloggnamn fick jag från att jag av en kompis kallades amisch och sen ändrade jag det lite. Välkomna!

RSS 2.0