God Jul och Gott Nytt År alla kära läsare!

Nu kommer jag att åka och fira jul hos mina släktingar. Kusinerna har dator, men inte mormor och farmor så det kommer att bli en dålig uppdatering här. FAst ni kommer nog inte märka något, jag uppdaterar ju inte ens när jag är hemma...

JAAA , juste . *får en snilleblixt* (höhöhöhö)

Kolla, snart är det ju nyår och vad gör man då? Jo, ger nyårslöften och mitt nyårslöfte till er blir:
- Uppdatera mera
- Fler bilder
- Mer skvaller om kändisar
- M.m

Bra va ? :)

(föråt för ett så stökigt inlägg ..)


Kommentarer
Postat av: ida

God Jul! :)

2009-12-23 @ 17:05:44
URL: http://juttsan.blogg.se/
Postat av: FABU

Hejhej!

Jag ville bara kika in och önska en riktigt god jul

KRAMAR FRÅN HANNA

www.fabu.blogg.se

2009-12-23 @ 23:11:08
URL: http://fabu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till STARTSIDAN

Hej, jag heter Amanda och är 14 år. Bor i uppsala. Min blogg handlar om kändisar, mig och mode (eller kläder är nog ett bättre utryck, jag följer inte modet så bra utan tar på mig det jag tycker är fint). Mitt bloggnamn fick jag från att jag av en kompis kallades amisch och sen ändrade jag det lite. Välkomna!

RSS 2.0