Bulle från ICA

Har precis kommit hem från promenaden (eller nu ljög jag, jag kom hem för ett tag sen ...) och det var kul.

Vi gick till stan och in på en bokaffär för att köpa de två första böckerna från Harry Potter på engelska (jag vet, jag är en nörd ..) sen så träffade jag Nadia, Shajwan, Olivia, Steffi, Tobbe och Emil. Mamma ochjag gick till ett sushiställe där vi hade kupong och två 10-bitars sushi kostade bara 110 kr , 55 kr/st. Billigt!

Sen gick vi hem och jag har suttit och kolla bloggar sen dess.



Mumsigt va ? eller musigt som jag sa när jag var liten, hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till STARTSIDAN

Hej, jag heter Amanda och är 14 år. Bor i uppsala. Min blogg handlar om kändisar, mig och mode (eller kläder är nog ett bättre utryck, jag följer inte modet så bra utan tar på mig det jag tycker är fint). Mitt bloggnamn fick jag från att jag av en kompis kallades amisch och sen ändrade jag det lite. Välkomna!

RSS 2.0