Amanda+Rasmus

Mormor ringde nyss, visste ni att det är min namnsdag idag? Haha. Jag visste att jag har namnsdag med Rasmus och i oktober, men inte att det var idag. Så idag har jag varit tvungen att fixa egen mat (eller så svårt var det inte...) och sen när pappa ringde så råkade jag kanske nämna att det var min namnsdag och han kommer hem snart med McDonald's till moi!

Idag har jag inte gjort något speciellt. Data, läst Harry Potter 2 på engelska, data, laga mat, data, data ... Haha, mycket dator idag.

Det blir ingen dagens idag, för jag har bara mjukiskläder på mig. Riktigt skönt faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till STARTSIDAN

Hej, jag heter Amanda och är 14 år. Bor i uppsala. Min blogg handlar om kändisar, mig och mode (eller kläder är nog ett bättre utryck, jag följer inte modet så bra utan tar på mig det jag tycker är fint). Mitt bloggnamn fick jag från att jag av en kompis kallades amisch och sen ändrade jag det lite. Välkomna!

RSS 2.0