Tjabadabado

Måste börja med att säga: Förlåt! Men jag snor ett citat från Thatos blogg:
- ... livet som 14 åring är svårt.

Det är verkligen sant, jag har nog inte varit med kompisar förutom skolan och träningar sen för två helger sedan. Svenskan tar död på mig, franskan likaså. Matten och NO:n går ganska bra. Engelskan satsar jag hårt på så där jobbar jag mycket=hårt. SO:n är normalt bara.

Från skolan i allmänhet till skolan idag:

- Det bärjade med Idrott och vi dansade. Riktigt roligt (inte nån sån där tråkig pardans, även fast vi ska göra det nästa vecka) LINEDANCE :D Efter det svenska. 30 visanalyser av en och samma sång , intressant ? Njaäe.. Engelska och bokrecension. Det gick riktigt, RIKTIGT bra för mig. Franska och jag säger bara: HAHAHAHAHAHAHAHAHHA! Lunch och det blev nån brunsås med ANJOVIS, jag skulle smaka men det var inte alls gott. Men som tur var fanns det vitlökssås, gissa hur min andedräkt var sedan, uaäck! SO och NO. På No:n fick jag MVG 51/54. Och det var en trepoängare som jag hade fel på och jag tänkte helt konstigt där. Men jag tror inte ni vill veta, så krångligt. Vi slutade halv fyra idag och 4 har vi träning så vi fick skjuts av Stina. Det var en ganska bra träning med tankte på omständigheterna. Nu blire nån HarryPotter-film (som alltid)

jag vet jag är BESATT !


Kommentarer
Postat av: Bloppis

NY BLOPPIS!

http://bloppiss.blogg.se är en ny bloppis som säljer fina kläder till ett billigt pris. Det kommer regelbundet upp en massa impulsköp till ett billigt pris för er.



Besök oss!

2009-11-22 @ 17:21:59
URL: http://bloppiss.blogg.se/
Postat av: Nadia

Sv: Jaa du.. Haha :)

2009-11-24 @ 16:20:57
URL: http://nadiaparker.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till STARTSIDAN

Hej, jag heter Amanda och är 14 år. Bor i uppsala. Min blogg handlar om kändisar, mig och mode (eller kläder är nog ett bättre utryck, jag följer inte modet så bra utan tar på mig det jag tycker är fint). Mitt bloggnamn fick jag från att jag av en kompis kallades amisch och sen ändrade jag det lite. Välkomna!

RSS 2.0