Tha day

Längesen man var här, ska försöka bättra mig!

Idag försökte jag mobilblogga från chagall i st:per, men tyvärr var "nyckelordet fel"? Aja, får försöka fixa det någon annan gång ... orkar inte nu.

Dagen har i alla fall varit såhär: Skola och världens äckligaste mat i skolan (om det kommer från mig, då... då är det RIKTIGT illa!) så jag och Thato var så smarta och köpte färdigmat på LIDL (haha). Då hände roligaste saken, men om jag skriver vad blir Thato superarg (?) ... Sen på SO ska vi göra en rättegång och det gick riktigt bra, och jag tycker att den är lagom. Vi gick till biblioteket i skolan och Nadia och Thato skulle fixa sina böcker. Thato och jag tog bussen (som förövrigt tog hundra år på sig att komma) och Nadia cyklade. På stan handlade vi lite saker(lackleggins, skor). Jag la undan ett par skor och köpte en vattenflaska. Vi blev trötta och skulle köpa glass på McDonald's men de hade ingen, så vi gick till Burger King och jag hade aldrig ätit deras BKool, men den var goood. Sen så hände MASSA saker där som jag absolut inte får ta upp i bloggen. Vi mötte upp Rodan och Tomas var och klippte sig. Sen så var han klar och Rodan skulle klippa sig och vi satt vid chagall och orkade inte gå nånstans. Rodan var klar och han kom, men Tomas vågade inte (enligt Rodan) så han gick hem (höhö). OCH VET NI VEM JAG SÅG DÅ? WEINE !!! Haha, lite dåligt att ta upp i bloggen, men var bara tvungen att skriva det. (För Julia, hihi)

Långt inlägg som har tagit Hundra år att skriva, för har samtidigt hållt på med FAcebook, MSN och mobilen.



PS, nu blev det ett sånt här personligt inlägg som Thato och Nadia ville ha!


Kommentarer
Postat av: TM'

de gilalr vi ! :) tummen upp

2009-11-10 @ 20:17:27
URL: http://uppsalastolthet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till STARTSIDAN

Hej, jag heter Amanda och är 14 år. Bor i uppsala. Min blogg handlar om kändisar, mig och mode (eller kläder är nog ett bättre utryck, jag följer inte modet så bra utan tar på mig det jag tycker är fint). Mitt bloggnamn fick jag från att jag av en kompis kallades amisch och sen ändrade jag det lite. Välkomna!

RSS 2.0