Snaabbt..

Nu måste jag skriva ett snabbt inlägg för om två minuter har jag lovat mamma att jag ska börja plugga. Jag missar konfan för den dära svenskasaken som alla säger är så svår, men Thato måste smsa mig så jag vet vad jag ska göra.

En minut kvar ..

Skolan var okej, bara fyra lektioner och på sporten kunde jag inte vara med, så jag bara gled runt .. (haha). Sen åkte jag till stan för att köpa ett busskort. Äntligen! Och sen hade jag ingen lust att åka hem så jag gick runt lite(trots att jag visste att jag skulle plugga). Men inne på VILA hittade jag ett armband för 20kr! Visar sen för nu har jag gått övertiden, puuus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till STARTSIDAN

Hej, jag heter Amanda och är 14 år. Bor i uppsala. Min blogg handlar om kändisar, mig och mode (eller kläder är nog ett bättre utryck, jag följer inte modet så bra utan tar på mig det jag tycker är fint). Mitt bloggnamn fick jag från att jag av en kompis kallades amisch och sen ändrade jag det lite. Välkomna!

RSS 2.0