Planering och

Sitter här sjuk och önskar innerligt att jag kan gå till skolan imorgon även fast onsdag är den värsta dagen i veckan ... För jag måste bli frisk!

Nu har jag iallafall planerat helgen (för då kommer jag ändå att var frisk) och det kommer säkert att bli lyckat. Ska sitta i gympasalar och titta på matcher. Låter mycket mycket tråkigare än vad det är!

Lördag: Börjar med att kolla på vits match klockan kvart över nio och jag åker nog buss dit med Julia. Sen ska hon, jag och Thato till stan (lunch?). Efter det har röd två matcher i fsk och så går vi dit.

Söndag har vi en match mot Central och hoppas vi vinner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till STARTSIDAN

Hej, jag heter Amanda och är 14 år. Bor i uppsala. Min blogg handlar om kändisar, mig och mode (eller kläder är nog ett bättre utryck, jag följer inte modet så bra utan tar på mig det jag tycker är fint). Mitt bloggnamn fick jag från att jag av en kompis kallades amisch och sen ändrade jag det lite. Välkomna!

RSS 2.0