Förklarar mina kategorier

Det är många som har undrat och nu förklarar jag en gång för alla!

Ni ser i mina kategorier, jag har tre bokstäver innan själva namnen: A, K och M.

Det betyder:

A: Allmänt, AnMiss, Amanda (vad man vill, jag har inte riktigt bestämt mig)
K: Kändisar (låter töntigt och jag skulle kunna byta ut till tex C- celebs, men jag har det här så länge bara!)
M: Mode (men som jag säger i min presentation, jag menar egentligen kläder och min egna stil där men jag kallar det mode...)

Varför har jag såhär då?

Jo, för att det ska vara enklare att hitta den kategori'n som man letar efter. Jag vet att man kan göra på andra sätt i kodmallen, men jag erkänner: jag är för slö för det...


Kommentarer
Postat av: Linn

smart ;)

gjort idag ??

2009-11-04 @ 19:41:46
URL: http://sweetthingss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till STARTSIDAN

Hej, jag heter Amanda och är 14 år. Bor i uppsala. Min blogg handlar om kändisar, mig och mode (eller kläder är nog ett bättre utryck, jag följer inte modet så bra utan tar på mig det jag tycker är fint). Mitt bloggnamn fick jag från att jag av en kompis kallades amisch och sen ändrade jag det lite. Välkomna!

RSS 2.0