HKKKKK

Kom nyss hem från Öppet hus på min skola. Det var kul för det ända ämne jag hade var HK (dubbeltimme). Vi bakade julbak. Sen så åt vi det och fick sluta, men det var typ "IDOL" och Shajwan uppträdde med sin grupp.

HON VAR BÄSTASTE ! :D

Idag så har vi haft vanlig skola till lunch, men sedan så fick vi förbereda inför Öppet hus. Gissa vad vi fick göra ?!

- Baka pepparkakshus! Vi var åtta som byggde fyra hus, MEN bara två hus klarade sig (ett av dem var såklart jag). En av de som inte blev klara gick sönder för mycket och de andra blev pepparkakorna helt svarta.
Såhär: Svart 190 (Fattar inte varför jag INTE tog kort på det!!!)




Jag gjorde de närmaste lussebullarna de lite bruna här  ^^


Shajwan längst åt vänster  <<<< (inte så bra bild jagvet, mobilkamera ni vet!)


Kommentarer
Postat av: shajwan

haha amanda fett söt du e , tack så mycket :D <333

2009-11-25 @ 22:14:30
URL: http://shajwank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till STARTSIDAN

Hej, jag heter Amanda och är 14 år. Bor i uppsala. Min blogg handlar om kändisar, mig och mode (eller kläder är nog ett bättre utryck, jag följer inte modet så bra utan tar på mig det jag tycker är fint). Mitt bloggnamn fick jag från att jag av en kompis kallades amisch och sen ändrade jag det lite. Välkomna!

RSS 2.0