Dagens tankar

Jaha, då var man sjuk idag också. Det är något jag verkligen inte vill! För det första måste man ta igen allt när man kommer till baka, för det andra måste man plugga när man är sjuk så att man inte har överfullt med plugg och för det tredje är det inte roligt att var sjuk överhuvudtaget! Jag kan säkert komma på många fler alternativ, men jag vill ju inte tråka ut er...

Idag är planerna:
- Lite plugg
- Läsa "Harry Potter and the Camber of Secrets"
- Dator+bloggar
- Sova tidigt TIDIGT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till STARTSIDAN

Hej, jag heter Amanda och är 14 år. Bor i uppsala. Min blogg handlar om kändisar, mig och mode (eller kläder är nog ett bättre utryck, jag följer inte modet så bra utan tar på mig det jag tycker är fint). Mitt bloggnamn fick jag från att jag av en kompis kallades amisch och sen ändrade jag det lite. Välkomna!

RSS 2.0