Dagen

Haha, nadia skrev: Är jag en dålig bloggerska?

Hon har typ gjort tre inlägg/dag om inte mer, så jag var tvungen att tänka: "Om hon var det, vad är jag då?"

Men nej! Jag har varken ork, lust eller tid för att blogga... Och inläggen kommer inte bli bra om jag inte orkar, inte gör med vilja eller måste skriva inlägg på 1min, så det blir kanske 1 inlägg eller mindre per dag, jag är ledsen!

Men idag har jag tid, ork och lust! Bra va?

Dagen:

Vi skulle gå till tingsrätten (Haha, när jag sa det till mormor sa hon: Vad har du nu gjort för något dumt ...) och senast vara där 8.45. Lite sovmorgon iallafall! Men när vi kom dit så fick vi reda på att det inte var några fall idag, så det var bara en "genomgång" eller vad man ska kalla det... Vi slutade där kvart i tio och det betydde att vi hade rast och lunch fram till halv två = 3h och 45 minuter! Jag, Thato, Stina och Ella gick runt lite. Bland annat till Ur&Penn där hälsade på Joanna, hon praoar. Sen blev det Subway (haha, SW shajwan...) och dit kom julia, Tobbe och Emil. Alla vi åt och sen gick vi lite mer på stan. Men när vi kom till Panini så stannade Ella och Stina och vi andra fortsatte, bland annat så fick vi in Tobbe och Emil på VILA (HAHAH). VI bestämnde oss för att åka hem, men vi såg bussen längre fram och började springa. Då skrek Thato: "Vi kommer förlora!" Höhö. (bli inte arg nu Thato ...) Men vi åkte bara två stationer och sen gick vi resten=mycket roligare! Vi gick till pluggtimmen som man inte behövde vara på men om man ville fick man (vi hade ju lixom inget att göra på stan) där blev det liiiite youtubeklipp. Sen HKprov och det gick bra. Hem själv och nu här framför datan, ska nog plugga lite sen blire träning!



Liten vs. Stor



Emil likar Dimme eller vad?



Ellisch



:D - ^^



Gud vad många bilder det blev på tobbe ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till STARTSIDAN

Hej, jag heter Amanda och är 14 år. Bor i uppsala. Min blogg handlar om kändisar, mig och mode (eller kläder är nog ett bättre utryck, jag följer inte modet så bra utan tar på mig det jag tycker är fint). Mitt bloggnamn fick jag från att jag av en kompis kallades amisch och sen ändrade jag det lite. Välkomna!

RSS 2.0