Cokolate

Skolan var som vanligt bara, inget speciellt förutom Hjä-älp ! (internskämt)

När jag kom hem satte jag mig framför datorn med tomatsoppa och en toast. Men när jag kollade på Gaybloggen så såg jag att de hade druckigt varm choklad och vilket sug jag fick för det. Minst ett halv år sen jag drack det! Så jag gjorde iordning en kopp varm choklad och två bullar. Egentligen så är det inte bra, men jag kan skylla på att jag är på väg att bli förkyld. Inget som jag har skrivit i bloggen men när jag vaknade idag hade jag fruktansvärt ont i halsen och näsan har kliat hela dagen. Hoppas jag kan vara med på träningarna imorgon!

 
jag är medveten om att jag har röda ögon men orkade inte redigera det ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till STARTSIDAN

Hej, jag heter Amanda och är 14 år. Bor i uppsala. Min blogg handlar om kändisar, mig och mode (eller kläder är nog ett bättre utryck, jag följer inte modet så bra utan tar på mig det jag tycker är fint). Mitt bloggnamn fick jag från att jag av en kompis kallades amisch och sen ändrade jag det lite. Välkomna!

RSS 2.0