Uppsala vit är inte bäst

Nyss uppdaterade jag lite i thatos blogg samt hjälpt henne med lite bloggdesign. Nu sitter jag och kollar på Saw 1 för första gången, har hört att de filmerna var bra. (Pausar mitt i filmen för att blogga).

Idag vaknade jag försent så jag kom lite sent till matchen. De förlorade. Sen var det 96or mot 94or. Träffade Thato, Ella och Julia där. Vi ville till stan så jag gick och de andra åkte buss (mitt busskort var slut). När vi kom dit så gick Julia till sin brorsa och vi andra fortsatte runt. Jag hittade presenter till alva och lisa, men så dum som jag var så tog jag två vänstervantar till en av de. Ska tillbaka och byta nån gång... Vi gick till Cupido och det var jääättegott där, första gången jag äter pastasallad där. Jag tog pasta x2, kyckling, fetaost och skinka och rhode islanddressing om ni vill göra en Amanda-special nästa gång ni går dit (H A H A H). Vi blev allihopa proppmätta och satt där ett tag till. Gick runt lite till och thato hittade en mössa. Sen var det dags att åka hem. Har inte gjort så mycket speciellt sen dess.

TÄNK ATT VI HAR JULLOV ?! känns verkligen inte som det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till STARTSIDAN

Hej, jag heter Amanda och är 14 år. Bor i uppsala. Min blogg handlar om kändisar, mig och mode (eller kläder är nog ett bättre utryck, jag följer inte modet så bra utan tar på mig det jag tycker är fint). Mitt bloggnamn fick jag från att jag av en kompis kallades amisch och sen ändrade jag det lite. Välkomna!

RSS 2.0