The winter IS cold ...

VARFÖR SKA DET VARA SÅ KALLT !?

Haha, hej förresten :) Men jag gillar inte när det är såhär kallt. Men man ska ju egentligen inte klaga och jag vill ha snö. Men jag kommer snart bli sjuk av kylan!

Idag har det varit skola, två riktiga lektioner av sex. Resten av de var korsord, lekar eller film och fika. Haha, och vad ska vi göra imorgon? Kanske korsord, lekar eller film och fika... (?) Nej men imrogon har vi livskunskap, basket, no och matte. Så det kanske blir så lite men inte på alla nog. Oj, lite ointressant blev det nu så tillbaka till vad jag har gjort idag: efter skolan blev det buss som var iskall och full. Och efter det fick jag sitta i tio minuter och vänta på min buss (jo, de finns de som alltid väntar så länge, men det var ovanligt för mig). HEm och heeeelt slut men åt lite och vidare till USMträning. Kulkul :)

Nu blire sängen snart efter att jag lagt upp lite fler inlägg (ovanligt va?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till STARTSIDAN

Hej, jag heter Amanda och är 14 år. Bor i uppsala. Min blogg handlar om kändisar, mig och mode (eller kläder är nog ett bättre utryck, jag följer inte modet så bra utan tar på mig det jag tycker är fint). Mitt bloggnamn fick jag från att jag av en kompis kallades amisch och sen ändrade jag det lite. Välkomna!

RSS 2.0