That-O

Jag börjar alltid mina inlägg med "förlåt" eller "jag har inte tid" och jag förstår att ni tycker det är tråkigt, men det är bara sanningen. Ibland så skulle jag nog hinna, men det svåraste är att börja ett inlägg och då blir det att jag inte orkar. Jag får se om jag fortsätter blogga eller om jag tar en bloggpaus fram till lovet - fast juste, då kommer jag nog inte vara hemma ... aja, vi får se som sagt!

Idag var det en rolig dag. Vi började med livskunskap och "Heta Stolen". Sen blev det till idrottsalen och först 1-1 och sen eget program. Riktigt roligt och jag tränade på det jag behöver, dvs teknik, teknik, teknik och lite snabbhet! Lunch med Morötter, Sallad och Pankakor! (fast inte blandat , uaäåcqkh!) NO och jag fattar nog lite iaf ... :) På matten gick det riktigt bra och jag börjar fatta det här med p ... Haha, bara för det så kommer jag inte på vad det heter -.- Men det har en bas och en exponent. Tex 4 upphöjt till 2. Någon som kommer ihåg vad det är? Buss hem med That-O och sen blev det lite data och plugg. Gick till konfan i det här vädret ... Svinkallt men det går om man har mössa och vantar - annars blir man sjuk! På konfan hade vi lite kul , orkar inte skriva om det här. Hem och nu sova -

... men först läsa Gullivers resor på spikmattan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till STARTSIDAN

Hej, jag heter Amanda och är 14 år. Bor i uppsala. Min blogg handlar om kändisar, mig och mode (eller kläder är nog ett bättre utryck, jag följer inte modet så bra utan tar på mig det jag tycker är fint). Mitt bloggnamn fick jag från att jag av en kompis kallades amisch och sen ändrade jag det lite. Välkomna!

RSS 2.0