Tebaxxxxxx

YEEEEEEEEEEEI ! Gissa vem som har skaffat proaplats! Ska praoa på Rififi med Shajwan.

Idag var det skola, tråkigt och jag höll på att somna (ajabaja amanda!) men snart är det lov! Skööönt. Efter skolan så åkte jag, Ella, Thato och Shajwan till stan. Ella skulle behandla sitt knä och vi följde med. Men bara Thato följde med in och jag och Shajwan satt och pratade. När de kom ut delade vi på oss och Thato och jag letade prao tillsammans och de andra tillsammans. Men ja, tillsist så hamnade jag och Shajwan på Rififi :D Åkte hem och sitter nu här, har bestämt mig för att INTE plugga. Haha.

Idag blir det många inlägg, har lovat det till de som jag har tjatat om i hela inlägget (haha).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till STARTSIDAN

Hej, jag heter Amanda och är 14 år. Bor i uppsala. Min blogg handlar om kändisar, mig och mode (eller kläder är nog ett bättre utryck, jag följer inte modet så bra utan tar på mig det jag tycker är fint). Mitt bloggnamn fick jag från att jag av en kompis kallades amisch och sen ändrade jag det lite. Välkomna!

RSS 2.0