Rea, Rea, Rea - det bästa som finns (haha)

Snabbt inlägg blir det nu. Ska iväg med Linnea till stan och byta/lämna tillbaka lite saker. Sen ska vi kolla lite i mellandags rea. På annandagen var jag på mellandagsrea också och hittade lite koftor och en tisha. Men det var inte i Uppsala, så nu ska vi se om det finns lite mer här :)

Har iaf hunnit med en träning idag, frår halv elva till tolv. Det var kul. Men innan jul fick jag astmamedicin av en doktor och första gången jag prövade det idag, och det brännde i lungorna när jag blev anfådd.. Ska kolla upp det sen ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till STARTSIDAN

Hej, jag heter Amanda och är 14 år. Bor i uppsala. Min blogg handlar om kändisar, mig och mode (eller kläder är nog ett bättre utryck, jag följer inte modet så bra utan tar på mig det jag tycker är fint). Mitt bloggnamn fick jag från att jag av en kompis kallades amisch och sen ändrade jag det lite. Välkomna!

RSS 2.0