Planering

Nu är jag hemma från konfan. Vi spelade teater (julspel) och jag var en jättegullig herde (...) Sen skjuts hem och ätit. Ska planera lite klädsel inför imorgon. Det kommer att bli en hektisk dag:

- Vanlig skola: 8.40-12.20
- Lunch som vanligt (långt)
- Juldans 14.00
- Avslutning med rektor
- Avslutning med lärare + BETYYYG! kl 16-17
- Uppsala Basketmatch 19.00

Lördag:

Upp vid 8 och sen kolla på en speciell match (annars hade jag ALDRIG gått upp så tidigt) sen tror jag stan och sen på kvällen/natten ska jag sova 9731940540205 timmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till STARTSIDAN

Hej, jag heter Amanda och är 14 år. Bor i uppsala. Min blogg handlar om kändisar, mig och mode (eller kläder är nog ett bättre utryck, jag följer inte modet så bra utan tar på mig det jag tycker är fint). Mitt bloggnamn fick jag från att jag av en kompis kallades amisch och sen ändrade jag det lite. Välkomna!

RSS 2.0