Jultomtar och Juleskum!

Nu har jag vaknat och ätit frukost och sånt. FAKTISKT så var det jag och Linnea som gjorde frukosten! Så duktiga vi är :)

Vi ska nu iväg med mamma och handla mat, men vi följer bara med får då får vi skjuts till Gränby där vi ska vara snälla små tomtar som handlar julklappar. Det är smart att börja i tid, för då slipper man trängsel och grejer!

Blir nog inte mycket till bloggdag idag, men jag har nog ändå inte så mycket att leva upp tilll .... Eller vad tycker ni? Höhö...


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Var med och tävla om att bli veckans blogg!

2009-12-06 @ 13:31:20
URL: http://emmaingemann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till STARTSIDAN

Hej, jag heter Amanda och är 14 år. Bor i uppsala. Min blogg handlar om kändisar, mig och mode (eller kläder är nog ett bättre utryck, jag följer inte modet så bra utan tar på mig det jag tycker är fint). Mitt bloggnamn fick jag från att jag av en kompis kallades amisch och sen ändrade jag det lite. Välkomna!

RSS 2.0