Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var väl roligt, HURRA!

Sha sha bloggen (internskämt!)!

Gör ni då ? Själv sitter jag här vid datorn och det har jag nog gjort i en timme nu. Ska snart iväg på träning.

Skolan var rolig. Först på matten var jag HELT DÖD, jag lovar. Jag kommer inte ens ihåg någonting därifrån ... säger vi. Nej men ärligt: jag var SJUKKKKT trött! Sen hade vi basket ochjag blev pigg. Tyckte ni det var konstigt? Jo, jag vet.. men det var inte jag som påverkade det, det bara blev så. Sen Lunch och Svenska. HK och Lussekatter. Sen när vi sprang till bussen så ramlade stackaren Thato, hon rev upp hela byxknäet (?) och fick ett sår.. Hur kan det bli så när det bara är snö ??

PS. JAG HAR HIGHER PÅ DATAN NU :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till STARTSIDAN

Hej, jag heter Amanda och är 14 år. Bor i uppsala. Min blogg handlar om kändisar, mig och mode (eller kläder är nog ett bättre utryck, jag följer inte modet så bra utan tar på mig det jag tycker är fint). Mitt bloggnamn fick jag från att jag av en kompis kallades amisch och sen ändrade jag det lite. Välkomna!

RSS 2.0