Bra, Dåligt, Dåligt, Bra!

Nu skriver jag om skolan först (hatar att börja inlägg, vad ska man skriva lixom?): Matte och diagnos, HATA potenser. Sen hade vi lektion i idrottshallen, och det var nog den sämsta lektonen av den sorten jag har haft i åttan. Satte inget, var helt ofokuserad (jag försökte verkligen!) och ja, det gick iiiiiinte bra. Men vi glömmer bara den lektionen nu. Lunch och fisk och potatis. Svenskaprov, och ja, vad ska man säga... Svåraste provet nånsin! Hur i hela fridens namn ska man kunna komma ihåg när Don Quijote skrevs!?!? Jag blir grymt nöjd med VG! Asså jag kommer skrika högt isåfall :D MVG är bara att glömma ... Sen hade vi HK och fick veta våra slutbetyg. VG :) så nöjd! Vi gjorde (bakade?) piroger, det blev inte så gott men man blev ialla fall mätt.

Nu har jag precis ätit McDonald's, inte bra. Men mamma eller pappa hade inte tid (ork?) att laga mat. Men jag menar: jag kunde ju gjort det... Aja, Nu blire träning!


Kommer ni ihåg att jag berättade om att jag och Julia gjorde pepparkakshus på HK? Jag såg det idag och det har ju klarat sig någolunda bra :) Skorstenen är sönder, granen är halv och dörren sitter inte fast (jag har ställt upp den). Vi är SÅ bäst!


Kommentarer
Postat av: TM'

höhö :D

2009-12-12 @ 23:14:00
URL: http://uppsalastolthet.blogg.se/
Postat av: TM'

svar fresten :)

2009-12-12 @ 23:14:19
URL: http://uppsalastolthet.blogg.se/
Postat av: amilia

SV: Hej! :) Vi såg den senaste. Halvblodsprinsen heter den va? :)

2009-12-13 @ 17:31:58
URL: http://miilliisens.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv; kul att du ville vara med :D

Du har en lott! :)

2009-12-13 @ 22:26:46
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till STARTSIDAN

Hej, jag heter Amanda och är 14 år. Bor i uppsala. Min blogg handlar om kändisar, mig och mode (eller kläder är nog ett bättre utryck, jag följer inte modet så bra utan tar på mig det jag tycker är fint). Mitt bloggnamn fick jag från att jag av en kompis kallades amisch och sen ändrade jag det lite. Välkomna!

RSS 2.0