Blir bättre på uppdatering, va?

Nu sitter jag här HELT död! Jag vet inte vad som hänt med mig men på lektionerna vill jag bara sova. That's so not me! Min tumme är också död, ingen aning om hur men den gör skiiitont...

Slut på klagandet.

Idag hade vi först livskunskap med info typ bara. Sen basket och själv så hade man BÄSTA laget! Inte sånna här som aldrig passar, utan sånna här killar som passar och peppar! GUD VAD KUL DET VAR! Vi brukar aldrig få spela match men nu var det sista träningen innan jullovet. Efter basketen var det lunch - ja gröt ? Aja, det var iaf gott. Sen No och dte var då jag blev heeeelt död. Men på matten vaknade jag iaf lite och jag gjorde flera kluringar. 

Efter lite mullning och spring till bussen så är jag nu hemma. Kl halv fem tar jag bussen till konfan. Efter det sover jag nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till STARTSIDAN

Hej, jag heter Amanda och är 14 år. Bor i uppsala. Min blogg handlar om kändisar, mig och mode (eller kläder är nog ett bättre utryck, jag följer inte modet så bra utan tar på mig det jag tycker är fint). Mitt bloggnamn fick jag från att jag av en kompis kallades amisch och sen ändrade jag det lite. Välkomna!

RSS 2.0